tirsdag 24. april 2007

Mossman Gorge


På søndag etter at vi hadde vaska var egentlig planen og bare slappe av og kose oss i sola. Det ble det ikke noe av. Sofia kom nemlig og spurte om ikke vii ville være med til Port Douglas en tur. Og det ville vi jo, mye bedre det enn å bare sitte på ræva. FIkk med oss Kelly og Mohammed også og så bar det av gårde. Stoppa bare så vidt i Port Douglas før vi dro videre til Mossman Gorge, der vi var med PO og Mette også.
Da vi kom dit var planen og hoppe i elva denne gangen også, eneste prroblemet var at det var nesten en halvmeter mindre vann der enn sist. Noe som virkelig gjorde oss litt skeptiske, men vi tenkte vi skulle prøve likevel. Først forsvant Mohammed og så Magnus, begge uten problemer. Så var det min tur. Jeg klarte meg egentlig ganske fint - helt til jeg traff en stein. Da jeg kom opp av vannet igjen hadde jeg to riper nedover låret og hadde hovna litt opp. Sofia kom fra det med bare en liten skrape på leggen.
Sjøl om det på en måte ødela litt for resten av dagen, hadde vi en herlig dag i herlig omgivelser. Bare se på bildene.
Spiste kylling da vi kom tilbake til rasteplassen og endte med det en absolutt super dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar