mandag 9. oktober 2006

Så var endelig dagen her!


Nå er det bare en time til jeg drar hjemmefra... Det er litt rart i grunn, ikke skulle se igjen det og de jeg er så vant med på et helt år... Kommer til å savne det kjempemye, det veit jeg!! Men kommer nok til å oppleve så mye spennende at det veier nok opp for det.. Men likevel, det er veldig rart å ikke enten væra her eller ha dem med meg....
Det er så mye jeg kommer til å savne, familien min, vennene mine, stedene jeg er så glad i, ja alt egentlig... Men det blir veldig deilig også, å prøve noe nytt, noe ingen i familien har gjort før... Men kommer nok til å felle noen tårer underveis, men det er en sånn ting som man bare må regne med.. Det er jo uansett ikke verre enn å ta et tidligere fly hjem, eller sende en hel del med mailer, meldinger og webcam og telefonsamtaler... Dessuten har jeg jo tidenes beste reisefølge, jeg har jo med meg den herlig kjæresten min, å DET er jeg så utrulig glad for, det hadde ikke blitt samma uten han...
Men nå må jeg nesten gjøra no, foreksempel putte de siste tinga ned i sekken og kle på meg... Det er tross alt bare tre kvarter igjen til jeg reiser..
På vei til flyplassen skal vi plukke opp en del venner, de skal være med og si hadet til meg på flyplassen... Det er så utrulig snilt av dem, så koselig.. Jeg kommer til å savne dem så sykt!! Familien min er jo sjølsagt også med, kommer til å savne dem minst like mye!!
Men nå må jeg virkelig gå... Bare 40 min igjen nå... Ønsk meg lykke til!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar