fredag 21. januar 2011

And we're back!

Endelig er vi tilbake i Australia! Turen har tatt sin tid, med stopp i både London og Hong Kong, men den er så verdt det! Akkurat nå sitter vi i det kollektivet som Magnus skal bo i mens han er her. Det er et enkeltrom og et dobbelrom med bad, i tillegg er det vaskerom, stue med kjøkken, bad og veranda – og svømmebasseng! Magnus har enkeltrommet og foreløpig er det ingen andre som har kommet. Har fremdeles ikke funnet ut hva vi gjør helt med en gang, det er jo litt over 2 uker til jeg skal inn på skolen så vi lurer på om vi kanskje skal reise litt.
Har forresten skaffa oss nye australske telefonnummer
Siril - +61410269071
Magnus - +61404660624
Og har jo også Skype dersom jeg ikke har nevnt det før – sirilws og magnushegge er brukernavnene våre der.

I går tusla vi bare rundt til de stedene vi likte best sist vi var her - var tom innom Froth -en liten gaterestaurant på Kings Cross med verdens beste milkshake! 
Egentlig er det helt utrolig, spesielt siden jeg har gikk med joggesko, men jeg har fått vannblemmer under begge beina, kjempedeilig.
Men det at jeg var trøtt i går var iallfall klart - ganske sikker på at jeg kunne ha sovna stående, og sovna mange ganger på toget både inn til sentrum og ut igjen. 

Er igrunn ikke helt sikker på hva vi skal videre enda, men ser ut til at vi bare koser oss her i Sydney til vi begynner skolen. I dag lurer vi litt på en tur til stranda - og ja, vi har kjøpt faktor 30+ som blir smurt hyppig på :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar