søndag 16. januar 2011

Ny blogg!

På tide med en liten oppdatering igjen siden det faktisk bare er 3 dager igjen til avreise!

Først og fremst så la dere kanskje merke til at dette er en ny blogg - har kikka litt mer rundt og fått litt tips og fant til slutt ut at jeg kunne jo skrive blogg via Google, så da bytta jeg rett og slett. Skal etterhvert prøve å legge ut det jeg skrev på forrige reise også, bare sånn for moro skyld.

Siden sist har vi begge jobba en del og vært på besøk både her og der. På torsdag hadde vi en liten hade-greie hos oss og kan bare si at jeg er overveldet over hvor mange som faktisk kom! Kan si uten en tvil at de aller viktigste kom! Tusen, tusen takk for det og vi kommer til å savne dere alle sammen.

I skrivende stund er siste maskin med tøy snart klar og det nærmer seg at vi kan begynne å pakke, noe som kanskje begynner å bli på tide nå. Som pappa har mint meg på så jobber jeg best under press - spesielt når det gjelder pakking - men nå kan det hende jeg burde begynne litt før siste dagen :S

For dere som lurer og uroer dere - dit vi i hovedsak skal er det ikke flom og flommen generelt er på vei tilbake nå. Innen vi kommer ned burde det meste være tilnærma tørt igjen dersom det ikke fortsetter å regne.

Vi har begge hatt vår siste arbeidsdag her og nå skal resten av tiden brukes til å besøk familien til Magnus, pakke og fikse de siste tinga.

Om tre dager sitter vi på flyet mellom London og Hong Kong - gleder meg noe helt urtulig!

1 kommentar:

  1. Ønsker dere begge to en riktig god tur og lykke til med studier. Blir spennende å følge dere:)
    Klem fra tante Gunhild

    SvarSlett