fredag 8. april 2011

Charlotte er 1 år i dag!

HURRA FOR DEG SOM FYLLER DITT ÅR, JA DEG VIL VI GRATULERE!
ALLE I RING OMKRING DEG VI STÅR OG SE NÅ VIL VI MARSJERE.
BUKKE, NIKKE, NEIE, SNU OSS OMKRING, DANSE FOR DEG MED HOPP OG SPRETT OG SPRING.
ØNSKER DEG AV HJERTE ALLE GODE TING OG SI MEG SÅ HVA VIL DU MERE - GRATULERE!

Tenke seg til at det alt har gått et helt år siden den nydelige tanteungen min ble født! Det er helt utrolig hvordan tida flyr. Det føles som om det var i går. Husker jeg nesten ikke klarte å konsentrere meg på skolen, jeg venta bare på at du skulle komme. 
Veldig glad i deg og syns det er rart å være på helt feil side av kloden til å gi deg en klem. Men når jeg kommer hjem skal du få alle de klemmene du vil ha!
Nok en gang gratulerer med dagen lille solstråle, og gleder meg til å se deg igjen om ikke alt for lenge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar