søndag 24. april 2011

Flybilletten er i boks!

Da er datoen bestemt og jeg veit når jeg kommer hjem. Mandag 13. juni klokka 11 på morran lander flyet mitt på Gardermoen. Da har jeg vært på reisefot i nesten 37 timer, hvis jeg slipper unna forsinkelser, og denne gangen skal jeg reise alene.

Magnus er nemlig ikke ferdig med eksamen enda når jeg  drar, så han kommer etter når han er ferdig. Grunnen til at jeg reiser hjem tidligere enn Magnus er at den 15. juni skal jeg være med Eirin på Bon Jovi konsert i Oslo. Det er ikke akkurat en drømmesituasjon, og jeg kommer til å savne han veldig, men jeg hadde veldig lyst til å være med på den konserten. Så håper jeg bare at alle hans eksamener er tidlig i eksamensperioden sånn at det ikke tar så veldig lang tid før han kommer etter.

En liten nedtellingskalender er blitt lagd, det er 15 dager til jeg er ferdig med siste eksamen, 20 dager til jeg må flytte ut fra skolen, 25 dager til jeg drar til Bali med Irene og forhåpentligvis Christin, 37 dager til jeg er hjemme fra Bali, 49 dager til jeg reiser fra Magnus og Australia og 50 dager til jeg igjen kan sette beina på norsk jord.

Det kommer til å gå sykt fort og før dere veit ordet av det er jeg hjemme igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar