onsdag 27. april 2011

Oppdatering før eksamensperioden

Så på mandag fikk jeg endelig se igjen min kjære Magnus! Da dro jeg nemlig hele den lange veien ut til Camden flyplass og plukket opp flygjengen. Det var veldig koselig å se de igjen, men aller mest Magnus da. Vi kjørte strake veien opp til Blue Mountains for å vise det til Leiv, Magne og Tulla, men været viste seg ikke fra den aller beste sida. Det var kaldt og tåkete så det var nesten ikke mulig å se noe som helst. Akkurat da vi stod og så utover mot De Tre Søstre letta  tåka litt og det ble en ordentlig trolsk stemning. Møtte søstrene til Allison, altså tremenningene til Leiv og tok en kaffe med Sonja, den ene av dem, før vi ble med på en åpen-mikrofon-kveld hvor hun skulle opptre med det ene bandet hennes. Det var faktisk veldig bra og vi koste oss med middag mens vi hørte på. Det var en del som var mindre bra, men alt i alt var det veldig koselig.

På tirsdag våknet jeg opp ved siden av Magnus og det var veldig deilig! Tok turen til Taronga Zoo sammen med resten av flygjengen og tok en kikk på alle dyrene der. Det regnet bare litt, så var egentlig en veldig fin dag. Jeg og Magnus kjørte tilbake til leiligheten hans og gjorde litt lekser før vi tok bussen tilbake inn til byen. Der skulle vi nemlig spise den siste middagen sammen alle sammen før Magne og Leiv reiste hjem igjen. VI valgte I'm Angus og det var et flott valg. Jeg og Magnus bestilte ribs og måtte spise med smekke, komisk, men praktisk. Veldig, veldig god mat, alle var kjempefornøyde og det var en flott avslutning på turen deres. Jeg og Magnus tok bussen tilbake igjen og kom oss i seng.

I dag har egentlig hele dagen gått med til eksamenslesning og jeg begynner å tenke at detta går bra. Noe som kanskje er på tide med tanke på at første eksamen er i morra. Det er forsåvidt den verste også, så skal bli godt å få den unnagjort. Har sitti og gått gjennom pensum sammen med Anette og kjenner at det begynner å sitte. Nå skal jeg en ørliten tur på trening sammen med Anette, trenger virkelig å få bevegd meg litt, før jeg leser litt mer og kommer meg i seng. Har lagt ut litt bilder på facebook også, er vel igrunn mange av de samme, men de er så fine at det gjør ingenting.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar