fredag 18. januar 2013

Ut på tur igjen!

I dag er det to år siden jeg og Magnus satte oss på et fly til Australia for å være der et halvt år. I dag har jeg siste dag på jobb før vi skal avgårde igjen. Denne gangen skal vi til New Zealand, Australia og Fiji og vi skal være borte i 3 uker! Det beste med hele opplegget er jo at jeg får ta med meg Magnus og at vi får ta litt feire der ned også.

Grunnen til denne reisen er at jeg skal på jobbtur! For de av dere som ikke har fått det med dere har jeg fått drømmejobben hos GoXplore AS som er det firmaet vi reiste med til Australia første gangen. De sender meg ut på denne turen for å møte partnere og sjekke opp hvordan prosessen er i de forskjellige landene.

Planene har vært under utvikling lenge og det er fremdeles et par elementer som ikke er i boks enda, men det er jo litt av moroa ved en sånn tur også :) Jeg fortalte Ingerline i går at jeg fremdeles ikke har begynt å pakke og hun ble ikke særlig overraska, er nok ikke første gangen jeg har vært sent ute med pakkingen.

På New Zealand skal jeg blant annet være med på orienteringen som deltakerne går gjennom og på sightseeing i Auckland - det gleder jeg meg veldig til. Sist vi var på New Zealand var ikke Auckland det stedet vi var lengst så det blir gøy å se hvordan byen egentlig er.

I Australia skal jeg også være med på orienteringen som deltakerne er med og der skal jeg være sammen med 8 norske deltakere som reiser nedover 21. januar. Det blir gøy å faktisk møte noen av de jeg har sendt mailer med i lang tid. Vi får også med oss Australia Day for tredje gang og planen er å sløve like mye som de to siste :) Forhåpentligvis rekker jeg også å møte noen av de jeg gikk på skolen med - det blir kjempegøy!

På Fiji skal jeg blant annet på øyhopping for å sjekke ut to nye prosjekter og et tilleggsprodukt vi kanskje skal lansere til våren. Det inkluderer blant annet dykking og besøk i landsbyer underveis. Stay tuned for mer informasjon om dette :)
Vi har litt ferie på Fiji og håper på å  få møtt Bali, en av Magnus sine skolekamerater fra tida på MQ.

Men nå skal jeg sjekke mailen en siste gang og gjøre en par siste småting før jeg logger av og går hjem. I kveld blir det venninnebesøk av Oddrun med middag og kanskje en tur rundt øya, før resten av natta nok går med til pakking og rydding.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar