fredag 11. mars 2011

Den beste bursdagen EVER!

Må si det at jeg var litt skeptisk til hvordan det skulle bli å feire bursdag så langt unna hjemme, men det ble rett og slett gjort til skamme. Dagen starta på best mulig vis med bursdagsvekking. Jeg våkna av at Elin, Irene, Anette, Christin, Alina og Sam sang bursdagssangen for meg! De hadde med seg gaver, ballonger og KAKE med lys på! For dere som kjenner meg godt, så veit dere at det var sånn mamma, pappa og Eirin pleide å vekke meg før, bare m inus kake og ballonger. Så for meg var dette som å gå i barndommen. Jeg satt med tårer i øya og kunne nesten ikke tru hvor heldig jeg var.

Det ble tatt bilder, men de har jeg ikke fått enda så kan hende jeg legger de ut senere, må se litt an hvordan morratrynet mitt er.

Tusla ned til frokost og da jeg kom opp igjen la jeg merke til de hadde hengt opp et banner hvor det stod HAPPY BIRTHDAY. Har faktisk prøvd å være litt sprek i dag også, så tok en ørliten joggetur med en baktanke om å gjøre plass til mer kake. Rakk både og dusje og spise lunsj før Magnus kom og henta meg. Turen gikk til Warringah Mall hvor vi dro på kino og så på ""I am nuber four", faktisk en veldig bra film, og kikka litt rundt i butikkene.


Så var det på tide med den kjedelige delen av dagen, møte i skoleforeninga som jeg er med i, Rortoract, ungdomsgruppa til Rortary. Det ble jammen meg sang der også gitt og det ble ført i referatet at jeg hadde bursdag.

Endelig var det tid for middag og vi var en hel gjeng som gikk ned til Manly for å spise. Irene, Anette, Elin, Christin, Rune, Maria, Kaisi, Sam, Alina, Domenique, Annie og Maddie var de som ble med meg og Magnus for å spise. Deilig mat og hyggelig selskap gjorde kvelden til et godt minne. Vi var ikke klar over at det var karaoke-kveld på Ivanhoe, men Alina og Maddie tok turen opp på scenen og sang en sang - tøffe jenter altså!

Et av de siste punktene på menyen var sjokoladekake. Vi tusla oss opp til skolen igjen og jeg henta ned resten av den første og hele den siste kaka som vi koste oss med. Satt og skravla der iallfall en halvtime-time før Magnus måtte reise hjem og vi fant ut at det sikkert ikke var så dumt å gå og legge seg.

Kvelden ble komplett med en tur inn på facebook hvor jeg svarte på en haug med gratulasjoner, lurer på om jeg skal revurdere det å svare personlig på hver eneste en, det tar faktisk ganske lang tid.

Har prata med mamma, Eirin og mormor i dag og sendt en del meldinger med andre viktige personer hjemme.

Jeg er utrolig heldig som har så mange flotte og herlig venner, både her og hjemme. Trur at mye av grunnen til at denne bursdagen ble så bra var nettopp det at alle var her, ingen hadde jobb eller andre ting som kom i veien og det at vi faktisk feira det på dagen.

Men det skal sies, sjøl om dagen har vært helt fantastisk, er det et par ting, eller skal jeg si personer, som hadde gjort den helt perfekt dersom de hadde vært her. Dere vet sjøl hvem dere er, glad i dere!

Tusen, tusen takk til alle som har vært med på å gjøre bursdagen min til det den ble, jeg er veldig glad i dere!

1 kommentar: