tirsdag 8. mars 2011

Tidenes korteste! (nesten)

Jeg rakk yoga og sovna faktisk ikke denne gangen, så det var veldig bra. Men jeg gikk relativt raskt og la meg etterpå og det gjorde at jeg faktisk sov godt hele natta gjennom - deilig!

På tirsdag var det først skole og så tok jeg og Anette med oss leksene ned på stranda siden det var så fint vær. Fikk faktisk gjort en del og kosa oss mens vi gjorde det - det er litt av et liv jeg har for tida gitt. 
Så i dag kom endelig to av pakkene mamma har sendt, den med masse bilder og en med sjokolade og kort. Så utrolig mange flotte bilder, spesielt de av Charlotte og 3 av dem forsvant rett opp på veggen gitt. 
Plutselig skulle jeg være med på Trivia Night - altså en quiz. La meg bare si det sånn at vi var aller best, i å være dårligst, det var ingen som kunne slå oss der. 
Gikk faktisk og la meg da quizen var ferdig, etter å ha prata med Magnus selvfølgelig. 

Grunnen til at det ble en veldig kort oppdatering denne ganger er fordi jeg har bursdag i morgen og vil ha en helt egen blogg for det. Gleder meg masse! Planen er at Magnus kommer hit når han er ferdig på skolen og så skal alle sammen gå ut og spise etterpå, trur det blir veldig bra!

3 kommentarer:

  1. Og ja forresten - GRATULERER ALLE DAMER rundt om kloden med den internasjonale kvinnedagen i dag!

    Og selvfølgelig også Sander som fyller 5 år i dag! Stor klem fra onkel og tante ned i Australia!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen, snuppfen tupfen:) Ha en fantastisk dag i koselig lag.

    Shempeklem!

    SvarSlett